»Dragoceno je zavzeto, predano in tankočutno sledenje otrokovi pozornosti, različnim čustvenim vzgibom, vedenju ipd. Na ta način odrasli sproti opazimo otrokovo zanimanje, razvojne zmožnosti in sproti presojamo, kaj je v določenem obdobju zanj primerno in spodbudno, kaj pa ga pretirano vznemirja in odbija. Otrokovi odzivi so za odrasle vedno najboljši smerokazi, samo opaziti jih je treba in vzeti resno. Tega se odrasli v vzajemnem odnosu z otrokom sproti učimo.«
»Otrokovi odzivi so za odrasle vedno najboljši smerokazi, samo opaziti jih je treba in vzeti resno. Tega se odrasli v vzajemnem odnosu z otrokom sproti učimo.«
»Odrasli pa ob razvijanju pozornosti na otrokovo doživljanje razvija tudi svojo tankočutnost in čustveno odzivnost, ki je ključ do kreativnosti, sproščenosti in prisotnosti v vsakdanjih odnosih in predvsem odnosu do otrok.«
»Otrok ima izjemno senzibilno, skorajda lasersko natančno percepcijo in vidi skozi srce, zato mu moramo dovoliti, da sam raziskuje in sproti ustvarja.«
»Če in ko bo prišlo do tega, se bomo z njo seznanili in takoj začeli izvajati nadzor, če bo to v naši pristojnosti.«
»Videti je bila v šoku, neodzivna. Zmedlo jih je, kajti kaj takega v knjigi nikjer ni bilo omenjeno.«
»Večina stisk izvira iz odnosov – pri tem ne gre zgolj za odnos starša ali drugega pomembnega odraslega neposredno do otroka, ampak tudi za preostale pomembne odnose v otrokovem življenju.«
»Želimo predvsem zmanjšati potrebo po tem, da otrok svojo zgodbo, kaj se mu je zgodilo oz. čemu je bil priča, večkrat ponavlja po nepotrebnem pred različnimi institucijami.«
»Ni odklonil, ni mu bilo tudi pojasnjeno, zakaj to dela, otrok v četrtem razredu niti ne ve, kaj je alkotest, tako da je bil predvsem zmeden.«
»Pri portretih odraslih je Plešnarjeva pozornost pogosto posvetila portretirančevemu okolju ali njegovi dejavnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju